perjantai 16. elokuuta 2013

Terkkuja jämsästä

Oon ollu nyt kotonakotona jämsässä pari päivää vahtimassa meidän kultamussukka Leoa. Kokoajan tuntuu enemmän siltä, että olis saatava ihan ikioma pikkukoira. Itseasiassa jos käy ihan mieletön tuuri ja kaikki menee just suunnitelmien mukaan niin vois olla mahdollista, että huhtikuussa (mun synttärien tienoilla) mulle vois siunaantua yksi volpino italianon ja sheltin poikanen! Tosin kaikki on vielä niin auki, että ei sais innostua vielä, mutta en malta olla ajattelematta asiaa :)

Ainiin, tuurista puheen ollen mun puhelimeni ilmeisesti veti viimeisen henkäyksensä ja päätti, että enää ei ladata akkuja. Onneks takuukin meni umpeen viime kuussa, niin ei tarvii lähettää ressukkaa enää huoltoon. Oon kuitenkin vielä niin kiintynyt mun vanhaan htc:n niin en haluais uutta ollenkaan, varsinkin kun ne maksaa kaikki jonkun 600-800 euroa. Uusi pitäisi kuitenkin hankkia ja tällä hetkellä arvon samsung galaxy s4 ja htc onen välillä. Jos jollain on mielipidettä asiaan niin laittakaa viestiä tähän postaukseen. Apuja kaivataan!

2 kommenttia:

  1. mä tein halppisratkasun puhelimen suhteen ja ostin galaxy s2 plussan. Riittävä toiminnoiltaan ainakin mulle, kameralla pärjää hyvin ja maksaa tällähetkellä 250 (;

    VastaaPoista
  2. itse kanssa mietin ihan tota galaxy kolmosta.. inhoon tätä operaatioo :D

    VastaaPoista

Kerro, kerro kuvastin..